خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

عیدتون مبارککک

.

.

هلو گوگولیا 

.

خواستم بگم که تو سالی که گذشت اگه خوبی ازم دیدین که از دستم در رفته

اگه بدی ازم دیدین که حقتون بوده😐

.

.

اگه پست ها رو دیر میدیدم داشتم کلاس میذاشتم...

.

.

اگه دیر به دیر پست میذاشتم داشتم پابجی بازی می‌کردم...🤤

.

.

وقتی داشتم باهاتون دعوا میکردم تو دلم داشتم به بایس هاتون فوحش میدادم🚶‍♂️

.

.

خو حالا هم چند تا جمله انگلیسی بنویسم صرفا جهت با کلاس بودن |:

.

.

.

 I hop in the new year bless you

.

& health you

.

.

.

.

I hop for iranian people much money 💰 

.

.

And a trip for Bts to Iran 🇮🇷 ^_^

#سویئون

عیدتون مبارکککککککککک

تو وب خودم گفتم اینجا گفتم*-*

مرض گند زدن به کامنتا و پستای مردم دارم😂😂😂😂💔

.

.

# اومارا 

به نظرتون امسال سال چی میشه ؟

میدونم سال گاوه منظورم شعار ساله

عیدت مبارررک!

عید تو هم مبارکککک
پنجشنبه ۵ فروردين ۰۰ , ۲۱:۰۲ 𝑺𝒂𝒅𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄𝒔 ツ‌

یو تو *-*

مرسی تو *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan