خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

اوما تولدت مبارکع

اصن مگه تولدت امروزه ؟؟

دیدم چند تا وب گفتن امروزه منم گفتم خو لابد امروزه دیگ :|

مباااااارککککک 

شهلا اوماته یا ابجیت؟-.-

سیوال جالبیه 😐

😂😂😂😐💔

رفتم پرسیم مثل اینکه خواهرمه =/

جررررر دایی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ار یو میخند ؟

یس😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فهمیدم به کی رفتم انقدر خل چلم😂😂😂😂😂💔

جرررررررر

حلال زاده بع داییش میره

بله بله😂😂😂😂😂😂😂💜

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan