خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

گالری نقاشی یک بچه سیزده ساله

اقا نقاشی هام را گذاشتم حال کنیدخنده

این که مرد عنکبوتیه ( البته قبول دارم خیلی زشت کشیدم )

اولین نقاشیی که خوب کشیدم کریتوس شخصیت بازی god of war

عکس کریتوس اپلود نشد جاش روی دریافت کلیک کنید

کنت دراکولا ( که توی دوبله برامون دوبله کرده بودن لولو خان )

کاپیتان آمریکای عزیز

عکس فلشه میدونم خیلی بد شدهمهر شده

عکس فلسش اپلود نشد جاش روی دریافت کلیک کنید

روح سوار البته این را با کمک یکی از دوستام کشیدم که اسمش مجیده

لایه جدید...

به به باریکلا

خواهش میکنم :) 

سلام.قشنگ بود.ولی ای کاش چیزهای دیگه مثل منظره و .. هم می کشیدید..

سلام چشات،قشنگ میبینه ولی خب من کاراکتر میکشم منظره بلد نیستم بکشم :(

باسلام.خواهش میکنم.

خوب میشه،مثلا ربات بکشید،تجهزات بکشید.خونه بکشید.. یا ایده ها جدید. ولی این شخصت مثلا قهرمانی! یه جوری اصلا..مال کشور ما هم که نیست.همشون هم که خالی بندین..

ان شاء الله از دفعه های بعدی

انشالله.به امید خدا..

يكشنبه ۶ مهر ۹۹ , ۰۴:۱۶ مژگان احمدی موقری

خوب میکشی.  ادامه بده.   زندگی مث بومِ  و  تو  نقاش 

 هرکی هرچی میکشه بزار بکشه،   تو  نقش خودتو بکِش نقاش. 

      دنبال شدی داداشی 

خواستی پیج منو دنبال کن یا لااقل بیا و نظر بده.

درضمن کشف ماسک "  خیلی باحال بود، ولی مراقب باش 

خیلی ممنون شما هم دنبال شدید

باحال بود

ممنون 
با حالی از خودتونه

سلام بزرگوار

دست شما درد نکنه و خوبه که اجازه دادین ما هم نقاشیهاتون رو ببینیم.این حقیر در سی سال پیش تقریبا بیشتر نقاشیهای نوجوانی ام رو نابود کردم، هر چند مادر و پدرم دوست داشتن نگهشون دارم، اما از کار خودم راضی نمیشدم و خیلی زمان گذشت تا متوجه شدم که نباید آثارم رو نابود کنم. بلکه ابتدا باید به هدفم فکر کنم، سپس کارهایی رو انجام بدم که دیگه پشیمون نشم و بتونم منتشرشون کنم.

یا حق

سلام برای من تقریبا بر عکس بود پدر و مادر میگفتن بنداز دور ولی من میخواستم نگهشون دارم

سلام علیکم و شب بخیر

آفرین بر شما بزرگوار که در این سن از بنده دانا تر هستین.امیدوارم همیشه خوب باشین.

یا حق

مرسی 😊

کلا تو فاز مارول اید نه ؟ XD

نه خیلی :)

سلام ریدی عمو

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan