خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

« Me »

اقا دوستان یک چالش گذاشتن گفتن بیاید خودتون را معرفی بکنید
.
منم مینویسم فردا پس فردا نگن فعال نیستی
.
.
یک پسر 13 ساله خیلی کم حرف 
.
برونگرام و تقریبا اگه از یک چیزی بدم بیاد حتما بقیه متوجه میشن ( بخاطر این کلی بلا سرم اومده )
.
.
از مدرسه متنفرم ولی بخاطر مامانم میرم مدرسه ( ولی خر خونم پارسال معدلم 20 شد )
.
.
دیگه اینکه بزرگ بشم میخوام انیمیشن ساز بشم ولی تقریبا همه ی خانواده ، اقوام ، دوستان و اشنایان مخالفن
.
.
.
بعد از اینکه یک شرکت انیمیشن سازی درست کردم میخوام شهید شم
.
.
.
و تا یادم نرفته بگم بسیار رزل ( یا شایدم رذل ) و پستم و برای من هدف معمولا وسیله را توجیه میکند 
.
.
.
از هیتلرم یک خورده خوشم میاد البته میدونم ادم کثیفه 
.
.
از رنگای سیاه ، قرمز ، سبز ، ابی هم خوشم میاد
.
.
.
هری پاتر و دراکولا هم موجودات مورد علاقم هستن
.
.
.
بزرگ شدم احتمالا باشگاه هواداران عمو جانی رو تشگیل میدم 
.
.
این منم 
.
.
شما هم توی این چالش شرکت بوکونید

اولا که هر کس 20 می گیره صرفا خر خون نیست :)

 

یک ادم شب امتحانی هم به راحتی اب خوردن می تونه 20 بگیره ...

 

شما اصفهانی نیستین که ؟؟؟

 

 

نه اصفهانی نیستم 
ولی شب امتحانیم 
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۰۰:۳۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عاوووو ممه نان از شرکت شما عموجون

خواهش میکنم 
عمو 

جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چان

چی شده ؟
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چی چیشده؟

هیچی فکر کنم باز توهم زدم 
^_^
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۱۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مبارکه^^

مرسی ایشالا تو توهماتتون جبران کنیم
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ایشالا/:

راستش جوابی به ذهنم نمیریسه
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوبه:|

مرسی 
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۳۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وختی جوابی نداری از شکلکا استفاده کن/:

مثلن وحتی من گفتم "ایشالا" تو میتونی در جواب بگی اینو بگی (^^) /:

:|


😂 
انا البی الجنبه
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

انت الکیوت:|

این کیوت چیه ؟
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۷ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ینی بانمک...

اوهوم 

سلام.

چرا مطالب وبلاگتون اینقدر تناقض درونش هست،خودتون نوشتید یا با اصطلاح هک شدید..

کسی که میخواد شهید بشه.. دنبال چیزها مبتذل و ابتذالی نیست.اون مال دوستان شیطان که مثل خودش نابود میشن.

چرا این همه تناقض.

خب راستش همین تناقض هاست که ادم رو میسازه 
راستی من کی گفتم دنبال چیز های مبتذلم ؟

سلام.

بله ولی چیزها انسانی نه شیطانی.

از اخر خط سوم.. 'عم...

اون عمو جانی رو که شوخی کردم 
و اگر نه احمق نیستم این کارو بکنم ( گشت ارشاد میگیرتم )
اگرم نگیره هم نمیکنم

فکر کنم،فقط خودتون هستید،که جمله که گفتید رو باور میکنه.

به هر حال من توصیه میکنم،سراغ فیلم ها مبتذل نرید .. وگرنه زندگی بسیار تنگ و تاریک در پیش خواهید داشت... که امروزتون پیش پادشاه باشه.

بالایی 20 تا 30 سال از زندگی شما را خواهد گرفت و از لحاظ روحی و روانی تا مرز نابودی شما را پیش خواهد برد ...

 

حاجی من به چه زبونی بگم اینجور فیلم ها را نگاه نمیکنم
در ضمن کدوم جمله

باسلام.بهتر از ادبیات ادم های گمراه استفاده نکنید.اگر هدفتون خندونه، میشه با چیزهای صحیح این کار رو کرد نه استفاده از حرف ها که بیشتر خلافکارها یا کافر ها و .. خوششون میان.

بلاگ مکان صحیح برای شما که سن کمی دارید هم نیست! اگر سنتون هم زیاد بود.بازم درست نبود..بهتره در گروه و کنار ادم ها خوب باشید تا هم وقتتون و هم ارزش کارهاتون بالاتر بشه ..

من موقتا اومدم اینجا،اولش هم نمی دونستم،اینقدر ادم ها فساد و بشدت روان پریش در این مکان وجود داره .. که کمی با جستجو می تونید پیداش کنید..

خدا نگه دار.

سلام در اینکه کلی ادم بد توی بیان هست شکی نیست

راستی کدوم ادبیات ؟( با ذکر مثال ) 

و خب من این وبلاگ رو دوست دارم و نمیتونم ترک کنم

من درونگرا موندم:-(  

اگه میخوای بسازی ی اپ هست که از بازی ماین کرفت هست که تو اون اپ که اسمش(مایندایماتور)هست انیمیشن ماینکرفتی میشه ساخت

کلاس چندمی؟ 

 

درونگرا هم خیلی خوبه 

مال اندرویده ؟

کلاس هشتمم

نه پی سی

 

اها :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan