خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

با کلاس بازی

اومدم از این پست روانشناسی با کلاسا بزارم

.

.

خب بسم الله

.

.

.

اقا به نظر شما چه چیزایی برای یک نوجوان 14 ، 15 ساله امروزی جذابه 

.

.

مثلا خود شما دوستاتون چه ویژگی هایی داشتن که باهاشون دوست شدین ؟؟

.

.

یکم فسفر بسوزونید 

.

.

پ.ن : و خداوند کامنت گزاران را دوست دارد

.

.

پ.ن 2 : بعدا میخوام ازش نتیجه بگیرم ( ارواح شکمم )

والا نو جوونای الان فیلمای خاکبرسری میبینن اما من کتاب خوندنو دوس دارم

یادم رفت بگم بجز مسائل خاکبرسری

همه رفیقام اسکلن  😂✌

این ویژگیشون بود که باهاشون دوست شدم 😍😐💔

😂

خخخ منم نمیبینم اما بنظرم خرخون بودن جذابه و اینکه من دوستی ندارم 

واقعا خرخون بودن جذابه😲

همه یک دوستی دارن ( حداقل ) فقط باید پیداش کنی

خیلی جذابه 

 

 

من از دوستی بدم میاد خیلیم زیاد 

 

یسوال تو کسیو میشناسی بتونه یه ناشناسو واسم پیدا کنه تو وبم؟

مطمئنی ادم فضایی نیستی ؟؟

نه نمیشناسم 😖

+ تو اولین کسی هستی که میشناسم که از دوستی بدت میاد

من دوستام هیچکدوم ویژگی مشترک نداشتن😂

فقط یهویی میدیدم دوستیم😐

خب مثلا ایدعالت برای یک دوست چیع

درود 

کتاب میخوندیم همگی

سعی میکردم با هم رشته ایی هام کمتر باشم

اهل خلاف نباشن

صاحب نظر باشن از آدمهای منفعل خوشم نمیومد 

با تشکر 

+ این شد یک کامنت خوب

اوهوم مطمئنم 

 

شاید اولین نفر باشم

برو تو گینس ثبت نام کن 😂

خوب امممممم من بیشتر به این نگاه میکنم که دوستم باهام بمونه و واقعا از دوستی با من لذت میبره

تنک یو :)

# سوال سخت / اسان نمد

الان این ضرب المثل بود ؟

بود ؟

بود :/
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۰:۲۶ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

با شخصیت بودن:|

مهربون بودن:|

گوگولی بودن (این برای من خیلی مهمه😂)

بعد... 

از این عقب افتاده های ذهنی نباشه ک از دنیا بی خبرن:/

دیگه...

شوخ طبع باشه

پایه باشه!!

و نمد:/

این نمد چیع ؟

راستی عمو چند وقتیه نیستی
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۲:۵۳ امیرحسین خالدی

اینم مال من :

 

با نمک باشه

 

کلا قالب شخصیتیش جذاب باشه

 

حراف خوبی باشه ( یعنی بتونه بدون وقفه حداقل یکی دو ساعت ور بزنه 😁 )

 

پولدار باشه 

 

اصالتا یونانی ( جهت پز دادن و کور کردن چشم حسود )

 

دیگه اینکه دستش رو نکنه توی دماغش ( این یکی خیلی مهمه 😂)

اصلا این معیار ها طلاییه 😃🌐

+ اصلا به روی خودم نمیارم که نظر رو خودم گذاشتم
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۲:۵۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نمد ینی نمیدونم مخففه😂😑

 

 

عره دیه.. هعییی:|~

 

عمو شما چقد عالمی

یکی خیلی شبیه بودیم...

اونیکی اصلا شبیه نبودیم :|

چی ؟؟
فارسی حرف بزن
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۱۹:۲۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چیکار کنم دیگ

خاب عموی منی دیگه 😏
يكشنبه ۱۱ آبان ۹۹ , ۰۱:۱۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عاره دیگه

عمو مهاجرت نکنی بری خارج ها
يكشنبه ۱۱ آبان ۹۹ , ۱۱:۵۶ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نه نه نمیرم

بخام برم هم تورو میبرم

اخیش خیالم راحت شد 😪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan