خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

ای ملت بیان !!

ای کسانی که ایمان اورده اید و در بیان هم هستید

.

.

.

بدانید و اگاه باشید که من یک وب جدید زده بیدم تا جای کاخ سفید را پر کنم

.

ادرسش اینه :    mahfelbayan.blog.ir

.

.

پ.ن : حتما ( لطفا ) فالو کنین

.

.

.

پ.ن ۲ : از ایجاد کنندگان کاخ سفید عذر خاهی میکنم که ایدتون رو دزدیدم :/

                   

بسیار عالی .

وات ؟؟

الان فالو کردی ؟؟

متنتت باحال بود

وبلاگتم میبینم

با تشکریوعه 

داداش اسپم بود😂😂😂

زده موبایل ۳۰ 😂😂😂

😂😂

اومدم بگم اومارو ماینه دادا ییبسصینص >_<

خسته نباشی 😐🖐

خیلی ممنون ولی اومارا نمیگن اومارو میگن داچ 😂😐🚬

خب باید برم شناسنامم رو عوض کنم👨‍🦯🚬

گود کیپ فایتینگ 😂👌

تنک یو فرمانده 🥷

فرمانده 😐😂

فن بویی؟..

فن که هستم 
بوی هم هستم 

ولی نمد فن بوی بیدم یا خیر 

اخی کیوت *^*

چند سالته فن بوی شی؟ D:

امم راستی من هینام ۱۵ سالمه و دخترم xD

 

من همین تازگیاست فن بوی شدم

من امیرحسین( اومارا ) 13

عه نینی آرمی xD

 

خوشبختم امیرحسین جان D:

بایست کیه؟

بایسم سلطان جیمین😎
بایس تو کیع؟

عه وا منم جیمین *-*

هم بایس شدیم XD

💭💣💯💢🗯👅👁👀🧠🫁🦷🦴🔫

جررر

حالا من

🪄🌩🍬💜💓🥡💗☁️✨🤍💖🕯🐈💘

اوه اوه اوه

حالا جواب من :

🤑😴🥶🤠🦧🦄🧄🥦🥕🌝🎃🧸

🐱🐣🐼🐾🌱🌸🌼🌷🌺🎋☘🍀🐚🌕⚡️☁️

 بیا بیا XD

🐕‍🦺🐒🐈🐺🦄🐯🐖🦬🐗🐮🐫🐂🐪🐻‍❄️🐥🐓🐥🦃🐦🐔🐤🐸🐲🐞🌳

سلاممممممم میشه وب منو فالو کنیننننن😍😍گناه دارم عرررررر🥺🥺🥺💕💕💕

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan