خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

گودزیلا وارد میشود...


دریافت

خداوکیلی من برا اینده کشور نگرانم

انصافا یه لحظه تصور کن اینا بشن بابا بزرگ مامان بزرگ😨 :/

وای جرررررررر

جرررررر تر

امیرحسین؟:|

اره
شما :|
شنبه ۷ فروردين ۰۰ , ۱۳:۳۰ 𝑺𝒂𝒅𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄𝒔 ツ‌

شت '-'

فاخ ÷_÷

من بودم ناشناس:|

شهلام:|

سلام شهلا 

شطوری ؟

خیلی وقته نبودی

خوبم تو چطوری

 

بودم ولی وبای قبلیمو حذفیدم 

._.

من نیز خوب بیدم 

اقا این سندروم حذف وب های قبلی چیه همه گرفتن ~_~

خوفه 

 

من به دلایلی حذفیدم دیه._.

اوهوم

# عمو ایز کیوت

عمو کیه😐

هیچی ~ ~

بوگو خب-_-

هیچی یه لحظه تو رو جای REB دیدم 😭

شادی روح مرحوم بلوات صلند 😐

:/

بلوات😐🤲

الهم صل الی محمد وال محمد ▪︎|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan