خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

عار یو خسیس ؟

اقا چرا کامنت نمیدید 

احساس میکنم توی یک صحرا تنها زندگی میکنم 

کامنت برای شما یکم تایپه ولی برای من کلی مهمه

پ.ن : وقتی کامنت میاد ذوق زده میشم

کامنت

:|

شالام کوشولوی کیوت^•^

سلام خواهری

سلام میتونم بپرسم چند سالته ؟

البته اگه دوست نداری نگو :)

14 سالمه


( تقریبا همه ازم پرسیدن )

شطوری؟!

خوبم
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۲۱:۲۸ your spatial angel ...HELENA...

سلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الان ذوق زده شدی؟

یکخورده

منم خوبم(هرچند نپرسیدی/:)

 

 

کلاسات آیلاندن؟!

😂

یس اف کرس

اخییی 

منم ۱۸ سالمه خوشبختم ^^

:)

سو...وات ناو؟!

 

 

خواهر برادر داری؟!

یعنی انصافا در این کاخ سفید رو گل بگیرن

ده بار توضیح دادم

( خودت گفتی داداش کوچولو )
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۲۱:۳۲ your spatial angel ...HELENA...

 LOVE#

الان مثلا میخوای ذوق زدش کنی؟:/

کی رو ؟

چرا؟!/:/::/:/:/:/:

 

 

 

منظورم زندگی واقعیه:/

هیچی همینطوری




نه 

# your spatial angel ...HELENA

 

 

شاید

😒

خاب

میدونی من ۲۴ تا بچه دارم تو بیان؟:/

😨 
ماشالا پر توان
پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ , ۲۱:۳۹ your spatial angel ...HELENA...

 LOVE#

 

افتخار کن

به خدا جد من رو هم 10 تا بچه هم نداشتن:/

خخخخخ 😂😎

ذوق کن😂😂😂😂

ذوق کردم 😂

سلام👋

خوبی؟

من که شناختمت....منم معصومه ام😂

سلام 

معصومه ؟؟

مثل منی تو😢

ااا من فکر میکردم فقط منم که از یک نظر ذوق میکنم

اممم نو آیم گشاد

در اون که شکی نیست 😂😂

( ناراحت نشیا )
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۳:۳۷ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

الهی! 

خب من نمیدونم چی برات کامنت بزارم ک عمو جون😓

عمو یک چیزی بزار خب
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۳۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خب چخبر از مدرسه عمو جون؟!

مدرسمون شبیه شکنجهگاهه عمو

نه باو خودم اتو دادم دستت جعرررر😂😂

😂
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۳۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ای بابا! 

مدرسه شما چجوری بید ؟
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

من مدرسه نمیرم😓

فعلن فارغم:/

فارغ چیه ؟
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ینی فعلن ازش خلاصم:|

خوش به حالت برای ما هم دعا کن
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چشم!

مخسی
جمعه ۲ آبان ۹۹ , ۱۵:۵۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوهش

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan