خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

پست مخفی ( کی میتونه بخونه چی نوشتم ) ^_^

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 چیز خاصی ننوشتم خخخخ

.

.

.

. #اسکی

..

یه وقتا حتما نباید همه چیو دید... 

ترجمه : حال ندارم بگردم ببینم چی قایم کردی 
:))

سلام سلام خسته نباشید وبلاگتون عالی بود براتون ارزوی پیشرفت بیشتر و بیشتر دارم منم میخوام سایت ماریاتل  برای خرید موبایل رو بهتون معرفی کنم که هم از پرسنل فروش و هم خدمات و گارانتی شون خودم راضی بودم حتما به لینک زیر سربزنید
https://mariatell.com

بله 😂

😂
چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۷:۳۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

 

‌‌‌

 

 

 

 

 

 

چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۷:۳۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هر چیزی رو ک میدیدم برات کامنت کردم:|

:|
ای مردم بدانید و اگاه باشید هر وقت ایستگاه کسی را میگیرید منتظر گرفته شدن ایستگاه خودتان هم باشید

" درسی که امروز گرفتم "
چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عافرین درستو خوب یاد گرفتی پسر😎💙

ممنون عمو ☺
چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۳ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خاهش😎💙

عمو شعور داشته باش لوس نشو
چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۲۳:۳۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بی فرهنگ بی نزاکت ب عموت احترام بزار

#نه به خشونت علیه کودکان
پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ , ۲۳:۳۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بی ادب بی وجود:/

منم شما رو دوست دارم
جمعه ۲۵ مهر ۹۹ , ۰۸:۵۵ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

چیز خاصی ننوشتم خخخخ

 

 

#اسکی 

 

 

+بخدا شما بچه ها دیوانه اید.

تبریک میگم تو اولین نفری هستی که تونستی پست رو بخونی :))

نوشتی :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 چیز خاصی ننوشتم خخخخ

.

.

.

. #اسکی

..

خسته نباشی :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan