خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

چرا از بیان میرید ؟؟؟

چی کار کنم که از بیان نرید ؟؟

.

.

من دلم نمیخواد نسل بیانی ها منقرض بشه

.

.

من دلم نمیخواد توی این بیابون بی اب و علف از تشنگی تلف بشم

.

.

.

من دلم نمیخواد وقتی نوه هام میرن مدرسه معلم تاریخشون بگه " اهالی بیان مردمی کوچ نشین بودند که از این وب به ان وب میرفتند و با چرت و پرت های مردم روزشان را شب میکردند سر انجام انها به دلیل جنگ های مکرر داخلی به رهبری امیرحسین خالدی ( تاریخ را تحریف کردن بی شعور ها ) بصورت کلی از بیان مهاجرت کردند ، و در نهایت اکثر مهاجرت کنندگان افسردگی گرفته و یا به دلیل کنسرت نذاشتن بی تی اس در ایران اقدام به خود کشی نمودند

.

.

.

توی بیان بمونید حتی به غلط... لطفا

.

.

حتی به غلط👍😂

😂😂

چه عجب اومدی وب ما '_'

:"{ منم دیگه از دست رفتنشون خسته شدم:/...اولا خیلی ناراحت می شدم اما الان هم مثل واقعیت که پوتکش می خوره بهت...اینکه همه میرن کسی برای تو نمی مونه می خوره:)...مهم نی دیگه واسم:)

ولی من هنوز به اون درجه از تقوا نرسیدم ×_×

بیشتر میام نگران نباش. یه چیز چالش برانگیز بزار کامنت لازم بشه خب بچهXD من همینجوریشم حرف کم میارم بابا :دی

باشه اممممم

به قول فرشاد صالحی : به نظرتون من امشب کتاب فارسی را بخونم یا ریاضی تو کامنتا بهم بگید

انشالاه مورسی*^*

ممنان

دیوونهXDD

بنظرم شبتو با هیچ کدوم خراب نکن:دی

منم به همین فکر میکردم 😂

ککککخ^^

 

اسمتو هم پیشیه#-#؟؟

نه پیشی کیه =/

پس اسمت چیه030؟؟؟؟؟موییی مویییی^3^

من کلا اسم مستعار ندارم ^ ^

ولی همین الان یکی میذارم امممم " اومارا " رجوع شود به انیمه خواهر دوچهره من اومارا چان


واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی#0#

 

باشه باشه اومارا*^*

دیدی انیمش رو ×0× 

خیلی خوبه

فکر کنم ما دیر اومدیم :)))))

ارع دیگه کم کم میخوایم بریم بخوابیم XD

من انیمه ای نبوده که ندیده بوشم*-* عالیهههه

 

*)*هوممم هومممممممم#-#

من کلا یکی اومارا چان رو دیدم یکی اتک ان تایتان

خیلی چرت مینویسی

تو کی هستی اقای ناشناس ؟؟

اونو نصفه دیدم^^

منم نصفه دیدم 

هم اتک ان تایتان
هم اومارا چان  

:))

همه ک نمیرن

ولی خیلی ها میرن

نمیریم نگران نباش عزیز😜

نه داری گولم میزنی 😋

فکر کردی ما بیکاریم که تا ابد توی بیان بمونیم ؟

تو کی هستی ناشناس ؟

نه خو بگو کی هستی -__-

رفتن به کنار موندن هم سخت شده. از بس وبلاگا بی محتوا شدن. نمیفهمی چی داری میخونی.

نمیخام توهین کنما ولی نصف بیان شده وبلاگای کی پاپ پرست که دارن همو دیس میکنن یا اینکه لاس میزنن یا اینکه قربون صدقه ایدولشون میرن.

خو موندن که فقط نوشتن نیست.خوندنم هست. من بیام مثلا فوشای خارمادری ارمی هارو بخونم؟ (: 

البته نمیگم چیزیک یاد نگرفتم ازشونا.نه والا یکیشون الان ی جملات غلیظ خوبی یادم داد.یکیشونم تو بیان دنبال خانواده بود. دور از شوخی پسندیدم.

ولی بقیشون؟ سخته اصلا کنار اومدن با سبک نوشتاری و قصد و قرض نوشتنشون.بت پرستیه فقط تو پیجاشون.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan