خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

چالش ایزومی اینا ÷~÷

۱)بیان یا واقعیت؟ 

واقعیت

 

۲)روح یا جسم؟ 

هر دوتاشون رو دوست دارم ولی.... روح

 

۳)پریدن از ساختمون هشت طبقه یا سقوط از پل؟ 

این سئوالات سادیسمی چیه انصافا :|

پریدن از پل 😪

 

۴)بزرگترین ترس خیالیتون؟ 

اجنه توی اتاقم 😐

 

۵)هیولای درونتون چه شکلیه؟ 

عوضی به تمام معناعه

یک چیزی شبیه بلوتوث کبیر ( سریال قهوه تلخ )

 

۶)دروغ و جذب ترحم یا حقیقت و طرد شدنن؟ 

حقیقت

 

۷)چند درصدت تو بیان واقعیه؟

 ۷۰ درصد

۸)کدوم یکی از بچه های بیانو دوست داری توی واقعیت ببینی؟(اسم بگیداا) 

نمد... شاید لاو 

 

اگه ببینیدشون دوست دارید چه طور باهاشون وقت بگذرونید؟ ⁩

اینو دیگ واقعا نمد

 

۹)کدوم یکی از این قرص هارو میخوری؟

💊کشتن ادما بدون هیچ سرنخ و گیر افتادن یا شایدم این 😐😐

💊بهترین شدن توی یکی از استعدادهات این

💊دیدن درون ادمها

💊ریسرت کردن دنیات و از اول شروع کردن

 

۱۰)چند درصد از سوالا رو طبق حقیقت جواب دادی؟

۹۰ درصد

 



میدونی اونایی ک کپی میکنن منبع نمیزننو کجا میبرن؟ :| میبرنننن para-normal.blog.ir تای دختر سادیسمی ک ادمین اونجاس اونارو ب صد روش سادیسمی شکنجه کنه :| اینم جزو سئووالاست 😂😂

شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۲:۳۲ |: 𝑝𝑜𝑘𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑑𝑖𝑠𝑚

نه 😂😂 

جررر 😂😂

چقد شخصیتت اسکله

خودتی

جرعت داری ناشناس نده
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۰۰:۰۲ رد هود(همون ماهان افشارپور)

بیان

روح 

ساختمون

انابل

سو استفاده گر عوضی دورو بی تربیت  وحشی ادم فروش  کثیف بی قانون  خیلی انتقام جو دروغگو

دروغ

99.5 درصد

شینیا

میرفتیم درمورد انیمه بحث میکردم

همشو

میمییبرن اسمشونو به لایت یاگامی میگن علتشم میزنن مرگ در فشار 10 روز شکنجه از روز تولوش

 

نمیشه همشو بخوری ک :/
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۱:۰۷ رد هود(همون ماهان افشارپور)

چرا نمیشه من میخورم

هیولای ررون خیلی کثیفی دارم خیلیم باهاش دوستم چرچدرا اون خیلی وله  همیشه بیرونه

رفیق نابابم داره ؟
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۷ رد هود(همون ماهان افشارپور)

نه یکی مث خودشه

خب خدارو شکر
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۲۱ رد هود(همون ماهان افشارپور)

به نظرت شخصیت من چیه

شخصیتت :|


یک ادم عاشق کمیک که انیمه هم دوست داره

ولی خیلی بی رحم و بی احساس :/
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۰ رد هود(همون ماهان افشارپور)

یه جوراییی لیوای دیگه

ارع
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۱ رد هود(همون ماهان افشارپور)

تو هم بریه شخصیت عشق مانگا و کمیکی که ولی خیلی یر عکس من

 

به نظرت من شبیه کدوم شخصیتم ؟؟
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۱۵:۲۰ رد هود(همون ماهان افشارپور)

جنیستتو بگی میگم  اگه پسری سباستین دختر میکاسا

بالای سایت 

توی درباره ی من

نوشته من پسرم خو دیه :|
يكشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ , ۲۰:۴۱ رد هود(همون ماهان افشارپور)

بله سباتین میکایلس

هوم ^^
دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ , ۲۳:۰۵ رد هود(همون ماهان افشارپور)

سباستین این یه دستوره برو و داداش شیرورو زنده کن همن شیل

الان کلاس آنلاین دارم تموم بشه میرم 😂😂
سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ , ۱۳:۴۸ رد هود(همون ماهان افشارپور)

یه دونه یس مای لرد بگو بد برو

یس مای لرد :|
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ , ۱۶:۳۳ رد هود(همون ماهان افشارپور)

سباستین منو شیطان کن این یه دستوره

وای انیمه دیگری دیدم 

خیلی خوب بود

ببخشید الان حال ندارم بعدا میکنم ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan