خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

بیاین کار مهم دارم 😐

ایسگاه بعد شهید مفتح 😂😂

یاع یاع یاع 

پ.ن : حاضری بزنید ببینم چند نفر را همزمان ایستگاه کردم 

جر 

این چ کاریه عمو 😂😂😂😂

حوصلم سر رفته بود گفتم استگاه ملت بگیرم *^*

😐

من اومارا چانم 

شما پریا چان 

فامیل نیستی احیانا ○-○

نمیدونم ک😐✌

پس از الان بع بعد خواهرمی خوفه 🤚

باش😐

ممنون 😑

خاهش😐

خاهش تر 😐

باش😐💫

باش ×-×

:|||||

اممممم:|

عاو:|

بله (~(
دایی-.-
چیه خب دایی ها هم اسگا میگرن دیگ

/"

:|

بخند دیه خو
دایی پنلت بالا میاد؟T-T
عاره همین امروز بالا اومد T^T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan