خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

من عاشقشم


اهنگ اولین انیمه ای که ازش خوشم اومد ( همون اومارا چان )

چرته

خودت چرتی اهههه

چرا ناشناس میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گاد این انیمه گاد گاددددددد خیلی دوسش دارم بیشتر از هزار بار دیدمش شاید 😐گاد همه دیالوگاشو حفظ شدم 😹💚

منم دیدمش عالیه 😍😍😍😍😍😍

خیلی باحالع 

/"

خعلی ●~●

اومارااا؟

بله :>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan