خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

نامه ای به اینده ( چالش )

نوه ی عزیزم کنت خالدی 😂

.

.

.

بدان و اگاه باش زمان ما پدر بزرگ 14 سالت ازت میخواد که این خر کار کنی که ایران پیشرفت کنه 

.

.

.

و اینکه خودت رو هیچوقت تکرار میکنم هیچوقت گم نکن و همیشه خودت باش 

.

.

نمیدونم اصلا وقتی که داری این نامه را میخونی اصلا من هستم یا نه

ولی اینو بدون که من همیشه دوست داشتم که یک پدر بزرگ خوش اخلاق و با حال باشم و اینکه نذارم تو خدایی نکرده به من بری 😂

.

.

یادت نره هر چی هم که اون موقع اتفاق میفته از الان ایران که دیگه بدتر نیست 😂

.

.

پس ادم باش و بهونه نیار تازه شما کرونا ندارین که 😔

.

.

نمیدونم بی تی اس زمان شما هم هست یا نه ولی اگرم باشه دیگه پیرمرد شدن 100% ولی بدون یک روزی دقدقه پدر بزرگت این بود که بی تی اس میاد ایران یا نه 😏

.

.

بعد اینکه بهت توصیه میکنم هیچوقت وبلاگ نزن اگه میزنی هم توی بیان نزن چون اونجا یک مشت ادم گوگولی مگولی میزیند 😂

.

.

دیگه حرفی نیست ولی شاید بعدا ویرایشش کردم 

پ.ن : همه ی شما را به این چالش دعوت میکنم 

کوتاه و مختصر و مفیدD=

ممنون XD

دوسش داشتمممممممممممممم عررررررررررررر کیوتتتتتتتتت T^T

منم فکر نمیکردم قشنگ بشه عررررررر

کیوتی از خودتونه T_T

عجب!

چخبر؟

تو چالش شرکت میکنی؟

سلامتی :)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ , ۰۹:۵۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوش بحاله نوت

چنین بابابزرگه باحالو دوس داشتنی ای دلرع xD

تو هم عموی بابابزرگ نوهم هستی خب :]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan