خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

هنر نزد ایرانیان است و بس :|

.

.

پ.ن : فقط یک ایرانی اصیل میتونه این زیر نویس ها رو بنویسهخنده

.

.

.

پ.ن 2 :  چیه میاد  میدید میخونیدنظر نمیدیدن ایا از خدا نمیترسید ؟؟

فقط اون بهشت زهراD=

خخخ
چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ , ۲۰:۵۸ فاطـــღـــمـه ツ

خخخخخ

همراه اول 😂😂😂

:)

حیخ

هایخ 😂

جرررررررررررررر زمان شاه 😂😂😂😂😂😂😂

جررررر

من صفایی هستم عالیه سایتت

 

خواهش میکنم 😃
يكشنبه ۲۵ آبان ۹۹ , ۰۳:۵۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وای چ خوبه 😂😂

من خودم یمدت کوتاهی زیرنویس ترجمه میکردم کصشر زیاد مینوشتم😂

😂 

وای خداااا😂😂😂😂😂😂

 

همه اینا رو خودتون پیدا کردین ؟؟؟

اره😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan