خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

BTS چیه ؟

یک سئوال Bts چیع ؟
.
.
.
پ.ن : واقعا نمیدونم چیه
.
.
.
پ.ن 2 : فقط میدونم یک گروه شرق اسیاییه

ی بوی بند خیلی معروف توی کره ک ب فناشون آرمی میگن 

اها

عام منم نمد

خشبختم

هااااااا نمیدونی ◑ˍ◐

نه

خعلیییی سکسیننن😍😍😍😍😍😍

بیا راجع به یک چیز دیگع حرف بزنیم

عیبی نداره خیلیا تو بیان باهاشون آشنا شدن

BTS یعنی پسران ضد گلوله

یه بوی بندهفت نفره :تهیونگ«V»،جونگ کوک،یونگی«شوگا»،جیمین و سوکجین«جین» و نامجون و هوسوک«جیهوپ» اعضاش هستن

 

خب چی کار میکنن

مثلا چی

مثلا چقدر امروز مشق زیاد داده معلم ما

خواننده هستن:|~

میان عروسی داییم ؟؟😂

😶راستش منظورتو نگرفتم😅

خواننده های کره این

و آهنگا وموزیک ویدیو و عکس و بیوگرافی و همه چیزو میتونی با یه سرچ پیدا کنی😃

پس من برم بسرچم

همممم...اگه کنایه نبود...

بزرگترین بوی بند در حال حاضر که هفت نفرس و از 2013 شروع ب کار کرده

نه بابا واقعا نمیدونستم چی بود

عاره بى کارن از کشورشون کره پا میشن میان😂😂😂تازه رایگانم مى خونن😂😂😂

ایول 😂

:|

من کنکور دادم ....

حس حرفیذن راجب مخش رو ندارم

چند سالته تو؟

ننه بابا بیانی داری؟

رل داری تو بیان؟

خیلی بزرگی  😨 
من تازه از دبستان فارغ التحصیل شدم ( هشتمم )

نه فقط یک عمو دارم با یک خواهر


رل چیست ( من تازه واردم تو بیان خیلی وارد نیستم )

اها

اگه اونجوری بود ک...

 

 

اها راستی...من میشناسمت؟یا برعکس؟

 انقد تعداد بالاس قاطی کردم اصن

نمیدونم ولی فکر نکنم😵 😂

هجده سالمه همش

 

 

عهههه برو کاخ سفید درخاست ننه بابا بدع...ادرس کاخ سفید رو از شهلا بگیر

 

 

رل ینی زید دیه...دوس دختر...جی اف

نه همین عمو و داداش رو هم با هم اشتباه میگیرم



من کلا از دوست دختر خوشم نمیاد 😳

همممم..کیستی؟

امیرحسین خالدیستم

تو کیستی ؟

عخیییی...چق پاکی تو😂😂😂😂

😳😳
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بی تی اس... 7 تا پسر کره ای خانندن 😀

مطمئنی پسرن 
یعنی به قیافشون نمیاد
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۳:۴۶ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

که اسم گروهشون..

بی تی اسه

با تشکر از راهنماییتون
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۳:۵۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خاهش میکنم عمو

:)

الی هستم:)

خوشبختم

همم...تو بیان...مادر یا پدر داری؟

نه 
الی اسمت هست یا اسم مستعار «••»
سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ , ۱۴:۴۳ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عره-_-

😂

BTS بزرگترین گروه پسر جهانه 

bts مخفف بنگتن سونیون دان به معنی پسران ضد گلوله هست

 و هفت تا عضو داره 

سال ۲۰۱۳ دبیو کردن (شروع به کار کردن )

 

 

شما bts laver ری ؟؟ ( راه افتادم 😂 )

درستش ارمی هست (به طرفداری BTS میگن ARMY )

بله هستم الان یه سال و نیمه 

 

چجوریه باید ثبت نام کنی ؟

نیاز به ثبت نام نیست 😂

 

😂 

ببین BTS یه گروه موسیقی هست 

 

کامل دیگه گرفتم

الی...مخفف اسممه

اسمم الناس

البته همون مین الی

اوهوم

سلام.یکی از گروه های بی بندباری ...بی هدف .مثل باقی گروهای هم فکر.روزی کلی از اینا میان میرن و یک سری ادم رو هم بیچاره میکنن مثل خودشون .. 

خیلی زود هم فراموش میشن .. مثل باقی هم فکراشون .. زندگی سرتاسر هیچ و پوچ و زشت..

راستش ولی قشنگ میخونن

این کارهای پوچ .. مثل خارش دست و پا می مونه! چندثانیه اولش جالبه ولی یکم بیشتر خارش انجام بشه،خون با درد زیاد حاصل میشه! 

خیلی زود مثل یک زباله پرت میشن بیرون و یک سری بدتر از قبلی ها میان.

بیچاره کسانی که وقت و زندگشون رو با اینا میگذرونن..! 

فعلا که جسمشون سالمه! پولم زیاد دارن(پدر،مادر)،احتمالا! فردا که مشکلات و دردها زیاد بشه، و اعضاء جسمانیشون یکی یکی خراب شدن! .. دور اطرافیاشون یکی یکی از دنیا برن و ... این میشه بخشی از عذاب دنیاشون ..از این بیمارستان به اون بیمارستان...

اخرتم که میشه اصلیش! دنیا از دست رفت! اخرتم از دست رفت..

 

نمیدونم راستش من خودم همین امروز باهاشون اشنا شدم و خیلی راجع بهشون نمیدونم

هی ناشناس!

تو اگع جرات داشتی ناشناس نمی اومدی 😏

اول اینکه اگع BTS نبود خیلی از ماها تا الان خودکشی کرده بودیم 

وقتی از همه چیز بریده بودم با BTS اشنا شدم 

اونا باعث شدن زندگیم معنی پیدا کنه 

اونا بهمون امید میدن چیزی که حتی مامان بابام هم بهم ندادن =\

من از خودم متنفر بودم اما با اهنگای BTS که درباره دوست داشتن خودت بود  نظرم عوض شد:)

BTS خیلی سختی کشیدن که به اینجا برسن بعضی وقتا به خاطر تمرینای سختشون نزدیک بوده بمیرن! و نمیزارم با چرت و پرتای تو ناراحت بشن با اینکه همیشه ضربه خوردن اما به خاطر ما (طرفدارا)ادامه دادن .

اونا کلی اهنگ برامون خوندن که خیلی چیزا بهمون یاد داد 

شاید فکر کنی BTS یه گروهیه که همه عاشقشنو الکی پول در میارن ما یه مشت اسکلیم که دنبالشون میکنیم 

اما همین BTS بود که زندگی ما رو تغیر داد و باعث شد الان زنده باشم :)

هزارتا حرفع دیگع دارم که بگم اما فکر کنم همین قدر بسه 

اگع قانع نشدی بیا وبم تا قانعت کنم ¡

اوه اوه دعوا شد 😂

بهتره تا دیر نشده،راهتون رو عوض کنید.. بیشتر کسانی دنبال اینها هستن..حالت روحی نرمال هم ندارن ..و باقی توضیحات که اشاره کردم.

موفق باشید.

به نظر من برای فان و سرگرمی و نهایتا گذاشتن توی لیست علاقه مندی ها و گذاشتن توی عکس پروفایل خوبه ولی بیشتر از اون بیمزست

ارع حالت روحی ما نرمال نیست 😂

شما نرمالی 😏

حالا درسته از نظر شما ما نرمال نیستیم 

ولی حد اقل به علایقمون احترام بزار اگر انسانی :)

 

عام،خب bts و اکسو و بلک پینک و هزار هزار تا تیم موسیقی دیگه تو کره،از دور جالبن،و به قول خودت به عنوان سرگرمی صرفا بد نیست
اما مشکل اونجاست که پشت پرده این گروه ها بر خلاف فضای رنگی رنگی که دارن، خیلی دارک و سیاهه.
جدا از مشکلات حاد کشور کره و امار صعودی خود کشی به خاطر مسائل مزخرف که اتفاقا بین سلبریتیا هم زیاد هست؛باید بگم که خیلی از این سلبریتیای به ظاهر شاد فقط  عروسک خیمه شب بازی کمپانیاشونم و هر حرکتیشون با نظارت کمپانیا انجام میشه.
در واقع مشکل اصلی از کمپانیاسست که انقدر سلطه دارن روی سلبیریتیا. اما به هرحال این فضا اونقدر که همیشه میبینین شاد نیست و دیکتاتوری عجیب و خفقان اوی حاکمه!
 

توی کشور ما هم کمپانی هست ؟؟



راستی من شنیده بودم توی کره شمالی که دیکتاتوریه و مردمشون نظامین و ...

پس این گروه موسیقی اینجا چی میگه ؟؟

خب کمپانی در واقع همون شرکتای بزرگه.
تو ایران شرکت بزرگ هست؛اما این کمپانیی که الان مد نظره نه به اون صورت. کلا ایران بیشتر فردی کار میکنه و کارای تیمی این شکلی جا نیفتاده زیاد.
کمپانی اقتصادی داریم؛اما هنری؟میشه گفت نه. 

کره شمالی که اوضاعش داغووونه. مردمش بالکل از دنیا پرتن!!
اما منظورم از دیکتاتوری یه کلام بودن و تحت سلطه گرفتنه. که ممکنه همه جای دنیا دیده بشه. و همینطور رفتاری که کمپانیا با سلبا دارن.
 

اوهوم :)

ولی من فکر میکنم بهتر بود ما هم از این کمپانیا داشته باشیم 

من کمپانی میخوام 😭

درواقع خیلی خیلی بهتر بود ماهم ا این کمپانیا داشته باشیم که یکم از این خر تو خر دنیای هنر کاسته بشه اما هعیییی

هعییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan