خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

چشم ها را باید شست باز برگشت زیر پتو خوابید 😂

امروز فرصت جدیدیه که زندگی برینه بهتون پس بلند شید و به زندگی سلام کنید😐

.

.


دریافت

.

.

.

.

.

اگه بیدار نشید به این آقاهه میگم بیاد بوخورتتون 👹

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۰:۵۱ 𝑺𝒂𝒅𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄𝒔 ツ‌

اوه ببین کی اینجاس *-* 

بالاخره پست گذاشتی 

اره دیگ

تصمیم گرفتم پابجی رو پاک کنم و به زندگیم برسم

البته اینکه اینترنتمون ته کشید هم بی تاثیر نبود😂
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۰۷ 🖤😐 یه کوآلای خسته به اسم لیلین😐🖤

من بیدارم بگو نخوره *-*

متاسفم دیر گفتی 👹

خدا رحمتت کنه

وبلاگ خوبی دارید

امیدوارم موفق باشید

مرسی 

چاکر همه اسپم ها و تبلیغاتیا 😐🤚

به سلام:|

فک کردم بلاگستانو فراموش کردی:|

نه باو 

تمام این مدت به فکر وبلاگ و بیان بودم ولی وقت نمیشد 


پ.ن : پوکر فیس اونم از روشن فکر ترین فرد تو بیان :/
من برم نماز وحشت بخونم 😰
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۳ 🖤😐 یه کوآلای خسته به اسم لیلین😐🖤

🔫😐

قول میدم هر شب جمعه بیام سر قبرت 

دستم رو بکنم تو دماغم بمالم به قبرت برگردم خونه😂🤣
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۲:۱۹ 🖤😐 یه کوآلای خسته به اسم لیلین😐🖤

بچه بد 😐💔

IM BAD BOY ¤_¤


* ارجاع شود به اهنگ مایک دراپ بی تی اس *
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ , ۱۲:۴۴ 🖤😐 یه کوآلای خسته به اسم لیلین😐🖤

😂

😂😂

😂😂

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan