خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

بی تی اس راجع به ایران چه فکری میکنن


دریافت
مدت زمان: 16 ثانیه

.

.

پ.ن : کم کم داره از بی تی اس خوشم میاد احتمالا تا چند وقت دیگه ارمی بشم شایدم تا الان ارمی شدم ولی خودم خبر ندارم

.

.

.

پ.ن 2 : هنوز خیلی چیزا هست که راجع به بی تی اس نمیدونم کسی هست کمکم کنه عایا ؟؟؟

.

.

.

پ.ن 3 : هر کسی قبلا این ویدیو رو دیده توی قسمت کامنت ها بگه

شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۴:۲۹ لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

من میتونم کمک کنم ۶ ساله ارمیم 

واقعا 6 ساااال 

ولی اگه کمک بکنید ممنون میشم
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۴:۳۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عه...نیو فن بوی😂

😂 
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۴:۳۱ لیسا عشق منه جون منه ( تفف به ج ح :/ )

اره ۶ سال

چ کمکی ؟؟ چ چیز‌دربارشون نمیدونی ؟ 

تقریبا هیچی نمیدونم مثلا میدونم یک گروه موسیقیه بعد میدونم 7 نفرن بعد میدونم مال کره ی جنوبین فقط همینا رو میدونم

عه فن بوی 😂

 

چرا همه تعجب میکنن مگه لولو دیدین ؟؟

خب یک فن بوی جدید دیگه

اخع فن بوی تو بیان کمه 

الان چهار یا سه تا فن بوی داریم 

بقیه همه دخترن 

اها پس الان اقلیت مذهبی محصوب میشم 😂

این ویدیو فیکه

عارمیای متوهم ساختن..برش دار:)

نوموخوام 😔

ولى ویدیو فىکه:)بیخودى..... پف

مطمئنی از یک منبع موثق گرفتم ( اپارات )

بدجور رفتی تو فکرشونااا=))

:)))

نه بابا عاپارات پره چرته پرته

برش نمیدارم 😝

داداش کوروش کبیر خودش زیر سواله :|

خودت زیر سئوالی ای فرهنگ نابود کن

سلام؛)

من امیرم 

یک ارمی از خیلی وقت پیش😎  زمانی ک ارمی بودن مد نبود:/

ی برنامه نویسم و مهندس امنیت(حالا نمیگم رفتم مهندسی خوندم:/ فرهنگ سازیش کردم هکر رو😂)

من میتوتم ب صورت گسترده ای کمکت کنم عزیزم

میتونی ییای وبلاگم

سلام امیر
الان میام

برادر اون یارو که میگه کوروش کبیر خودش زیر سواله راس میگه :/

اصلا به روی خودم نمیارم که خودم بودم :|||

برادر کوروش کجا به دنیا اومده؟

😂

نمیدونم ولی فکر کنم کوروش اراکی باشه
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۷:۱۸ Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

من میتونم کمکت کنم ^^

خودمم تازه ارمی شدم ^^

فن بوی جدید ایول ^^

ایول فن حالا شدیم دو تا فن بویز
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۸:۵۸ Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

خب چیو میخوای بدونی؟

راستش اسماشون چیه ؟؟
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۹:۰۷ Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

کیم سئوک جین ---> جین

کیم نامجون --> رپ مانستر --> rm

مین یونگی --> شوگا

جئون هوسوک --> جی هوپ

پارک جیمینر --> جیمین --> چیمی

کیم تهیونگ --> وی

جئون جونگ کوک --> کوکی *^*

اوهوم 

خیلی ممنونیو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan