خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

Boy with luv


دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 55 ثانیه

.

این بهترین بی تی اس 

.

.

من با این اهنگ ارمی شدم ^~^

بی شعور خیلی قشنگه

هوم 

این اهنگ با همکاری هالزی بود 

هالزی ؟؟

هالزی یه خواننده امریکاییه فکر کنم 

البته خیلی هم به اعضا میچسپوند خودشو 😐💔

موزیک ویدیوش رو مگع ندیدی؟

 

نه فقط همین رو دیدم 

راستی میگم این برنامه ه عصر جدید کره ایه 😂

نع این انگلیسه 

 

چنقده با کلاسه 😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۰۱ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عاره این عاهنگ فوق العادس

عمو جون... این موزیک ویدیو نیست اجراعه

و اینکه عصر جدید نیست:| عامریکن گات تلنته ک ی برنامه استعداد یابیه عامریکاییه:/

 

عمو پس چرا پرچم انگیلیس داره 

اخرش برچم انگلیسه هااااا 

به نکته ی ظریفی اشاره کردی 😅

ارع دیگع ما خیلی باکلاسیم 😂✌

بزرگترین بوی بند جهانیماااا 😎😌🌈

 ✌ 😂

ابرو هرچی پسر بود بردن😂

😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۰۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بزار ببینم://// 

چی رو ؟؟
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۱۰ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عره پذچم انگلیسه ولی خو پسرا تو امریکن گات تلنت اجرا داشتن

تازه سایمونم هست:/ 

خوش به حاشون عمو منم ببر امریکا 😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۱۶ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

امریکا دوس داری بری؟!

اره عمو 
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۱۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باشه عمو جون میبرمت

فقط باید خانواده رو راضی کنیا!

ایول پس بریم دیگه
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۲۲ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مامان بابا اجازه میدن؟!

از خداشونه یکی دو هفته برم خارج تازه کلیم پز میدن
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۲۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عه...پس چمدونتو ببند

پس قرار ما امامزاده کالیفرنیاع 😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۲۶ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ن...قرارمون شد فردا ساعت 3 و نیم میدون عازادی

فقط من زن عمورم میارما...

و اینکه با ی پورشه مشکی میام دنبالت بپا ماشین اشتباهی سوار نشی

خدا وکیلی من ماشین بفرستم
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۲۸ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

😂 تو منو امتحان کن

اصلا ولش کن بریم کرج

من روانییییی سپ مومنت این عاهنگممممم💗😁

سپ مومنت خودتی بی تربیت

سپ..کاپل شوگا و جیهوپه...

بعد برات توصیح میدم

باز که داری فحش میدی
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۴۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

امریکا میخایم بریم دیگه!

بریم فقط من پیژامم بیارم


بریم بهشون تحاجم فرحنگی کنیم
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۶:۳۳ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیار!!

میارم
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۷:۳۰ Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

سپ ک فوش نیست XD

پس چیه ؟؟


منطق من : 

هر کلمه ای که من معنیش رو ندونم فحشه

ی کاپله :/

عه این منطق منم هست XD

 

:|

#نفود منطقی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan