خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

انجمن دیوانه ها

کیا وقتی حوصلشون سر میره نظر خصوصی به خودشون میدن بعد خودشون به خودشون جواب میدن 

.

بعد دعوا میشه و تا یک هفته با خودشون حرف نمیزنن لبخند

.

.

خواستم بگم اونایی که این کارو میکنن خودشون رو به روان پزشکی کسی معرفی کنن 

.

.

چیه نکنه فکر کردید منم این کارو میکنم

شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۱:۴۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

...شت!

واقعن اینکارو میکنی؟!

😂 

خوبید؟😂😂

تازه این خوبمونه

من اهل این کارا نیستم

تو گفتینو ب خودم پیام میدم😆😐😎

من که همه ی افعال رو مصدری انتخاب کردم از کجا فهمیدی ؟؟

خیلی زیبا بود بسیار لذت بردم همینطور ادامه بدید من همچنان پیگیرتون هستم  

-در ضمن اگه قصد خرید موبایل بی دردسر دارید ازسایت ماریاتل سفارش بدین من که خیلی از خدماتشون راضی بودم خواستم به شمام معرفی کنم  اینم لینکش

  http://mariatell.com

 

ممنون یعنی همینجوری به خودم پیام بدم😂 


ولی چشم اگر موبایل خواستم ( که احتمالا مامانم بخواد ) میرم توی این سایته 
شنبه ۳ آبان ۹۹ , ۱۲:۰۰ هزینه جراحی لاغری

به نظرم اونایی که فکر میکنن بقیه این کارو میکنن هم به روانپزشک مراجعه کنن:))

😂 

من اینطوری نیستم😐

ولی من یکم اینطوریم 

من اینکارو کردم:/

اخ جون شریک جرم پیدا کردم 😂 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan