خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

انواع گریه با بی تی اس...XD

 

دریافت

 

 

 

این خعلی خوبه😂

 

من اینجا

من اونجا

من همه جا

😎😂😐😐😐

يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۲۳:۵۵ امیرحسین خالدی

خخخخ

 

 

+ بالاخره اوردمش اینجا 

یاح یاح



خخخخخ کیوت*-*
دوشنبه ۳ آذر ۹۹ , ۰۸:۲۱ شمبول گوبوز + نوکر لوک ( تف بر تو ای ج ح )

خخخخخخخخخخجججججججججججججررررررررررررررررررر

خجر؟ :"/

خ جججججرررر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan