خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

اولین خاطره ی زندگیم

یک چالش جدید !

اولین خاطره ای که از بچگی یادتونه رو بنویسید 

مال من : 

یک سالم بود یا شایدم دوسالم توی خونه ی ما یک تاب بود از اون تاب خونگی ها منم یادمه یک بار از روی تاب پیاده شدم دویدم توی اشپزخونه :/

میدونم خیلی مزخرفه ولی خب اولین چیزیه که یادمه //:

پ‌.ن : همه دعوتن حتما شرکت کنید 

پ.ن ۲ : خودم این چالش را اختراع کردم 😁🤓

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan