خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

اگه بی تی اس تصمیم بگیره دوران بازنشستگی اش را بیاد ایران چی کار میکنید ؟؟؟

نه واقعا چی کار میکنید ؟؟

پ.ن : شهادت حضرت فاطمه هم تسلیت 

تا ابد پیششون زندگی میکنم این رو جدی میگم 

 

 

اصلا بعضی وقت ها فکر میکنم منم عضوی از بی تی اسم

چرا ناشناس پیام میدی ؟

حالا از اینکه غیرممکنه بگذریم..سعی میکنم یه طوری ببینمشون اگر هم نه که خوب بیخیال و به خودم افتخار میکنم همچین کسایی تو کشورمم:)

کی گفتته غیر ممکنه یک زمزمه هایی داره میاد ولی نمیدونم منبعش مطمینه یا توهمات ارمی هاست
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۰۰:۵۷ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

خب قطعا میرم پیششون و از شوگا میخام اون بخش فست رپ مانستر رو برام بخونه ولی خب بیشتر دوست دارم بلک پینک بیان ایران😁😁

:/
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۱:۲۰ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

الان پوکر یعنی چ؟😐😐 بلک پینک هیتری؟😐😐

نه نیستم ولی در کل از بلک پینک خیلی خوشم نمیاد یک جوری ان
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۲۱:۳۷ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

چ جوری دقیقن؟😐😐😐😐

خیلی سخته برات توضیح بدم ---_---


به علاوه چون بلینکی هستی ممکنه بهت بر بخوره ( چون من تجربه هیتر های بی تی اس را داشتم کامل درک میکنم )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan