خاطرات من

اینجا ارمی بیان مینویسد *^* اومارا چان ( امیرحسین )

شفاف سازی :)

اعتراف میکنم بعضی شب ها یک پست خالی میگذارم که ساعت 3 اینای شب منتشر بشه 
.
صرفا جهت بالا رفتن سئو پول در دهان
.
.
.
.
پ.ن : من خیلی ادم کثیفیم 
.
.
.
پ.ن 2 : شما این کار را نکنید
.
.
پ.ن 3 : اصلا بکنید والا ما که بخیل نیستیم 
شنبه ۲۶ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عااالاااه خودت ظهور کن

خخخخ

خدا شفات بده

با دعای گربه سیاه بارون نمیاد 😂😂😂 

منم از این کارا میکنم😂

 

😂 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خاطرات من : جایی برای جمع کردن عتیقه ها دور هم :)
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan